PRAHA (nad) - Agentura CzechTourism připravila na podzim pět reklamních kampaní. Zaměřila je na čtyři tradiční zdrojové země - Německo, Itálii, Slovensko a Nizozemsko. Kromě toho bude Českou republiku propagovat na třech evropských satelitních televizních stanicích. Ústředním motivem nového spotu je slogan Česká republika - symfonie zážitků. CzechTourism chce připomenout Českou republiku jako ideální turistickou destinaci a přilákat turisty, kteří dosud naši zemi nenavštívili.
„Tyto konkrétní destinace byly vybrány z několika důvodů. Přijíždí z nich dlouhodobě nejvíce turistů, a proto jim chceme připomenout, že i na podzim se v Česku najde řada možností, jak příjemně strávit čas,“ objasnil výběr destinací ředitel agentury Rostislav Vondruška.
Z přihlášených komerčních subjektů, které prošly řádným výběrovým řízením, v konečné fázi uspěly v Německu a na Slovensku společnost MediaCom Praha, pro Nizozemsko M.I.P. Group a pro Itálii byla vybrána MÉDEA. Spoty o ČR budou vysílány na EUROSPORTU-W.E.L.L., CNN a CNBC.