Menu Zavřít

Systém PayLo ohlásil spolupráci se Zlavy.sk, chce se stát jedničkou na slovenském trhu

20. 2. 2012
Autor: profit

Systém PayLo začal na Slovensku fungovat ve druhé polovině roku 2011, od té doby již slovenským slevovým serverům zprostředkoval více než 700 tisíc návštěvníků. V reálu to znamená, že PayLo přivádí na slovenské slevové servery přes 10 tisíc návštěvníků denně – a každým dnem se toto číslo zvyšuje.

Foto: Profimedia.cz

 Stejně tak roste zájem jednotlivých slevových srovnávačů o spolupráci. Nově je potvrzeno, že do PayLo vstupuje srovnávač Zlavy.sk od slovenského internetového leadera Azet.sk. Připojuje se tak ke čtveřici dalších předních srovnávačů Zlava.sk, Slevin.sk, ZlavyDnes.sk a ZlateZlavy.sk, s nimiž PayLo již spolupracuje. Zároveň probíhají jednání s dalšími potenciálními partnery.

FIN25

Velkou poptávku ze strany slevových serverů vyvolává především chystaná možnost oslovit český i slovenský trh pod jedním systémem. V praxi to znamená, že například slovenský slevový server bude schopen pod jedním systémem propagovat atraktivní nabídku ubytování v Tatrách i na předních českých agregátorech.

V České republice získalo PayLo pozici nejsilnějšího reklamního systému, zaměřeného na slevové nabídky, v druhé polovině roku 2011. Sdružuje více než 200 aktivních českých slevových serverů a přivádí jim přes 3 miliony návštěvníků měsíčně. Celkem už PayLo svým českým klientům zprostředkoval 20 milionů návštěvníků v hodnotě 30 miliónů korun. S hodnotou průměrně 1,3 Kč za každého přivedeného návštěvníka je PayLo zdaleka nejlevnější na trhu, navíc se může pyšnit velkým konverzním poměrem, protože 2-3% přivedených návštěvníků uskuteční na cílových stránkách nákup.

  • Našli jste v článku chybu?