T-Mobile
Že jsou ženy jinými uživateli mobilních telefonů než muži, pochopil z českých mobilních operátorů jako první T-Mobile, který začal nabízet balíčky mobilů se stylovými a módními doplňky. Kolekce s názvem Urban Women aktuálně obsahuje sedm různých telefonů Nokia či Samsung, které jsou v balíčku s různými doplňky – parfémy, stylovým handsfree či pouzdry na mobil. Do budoucna operátor počítá se zařazením balíčků, jež budou obsahovat vybrané značky ženského oblečení, takže se možná dočkáme i nabídky mobilu s podprsenkou. Kolekce Urban Women je v sousedním Německu velice populární, od začátku letošního roku prodal tamní T-Mobile 130 tisíc mobilů s módními doplňky.
Oproti mužům mají ženy i jiné návyky ve využívání mobilních telefonů – více volají a především více posílají krátké textové zprávy SMS. „Pokud budeme srovnávat tarifní zákazníky T-Mobilu, ženy pošlou oproti mužům o čtvrtinu více textových zpráv. Měsíčně jich putuje od žen v průměru 85, u mužů je to pouze 63,“ vysvětluje Petr Dvořák, ředitel marketingu pro spotřebitelský segment. Ze statistiky T-Mobilu také vyplývá, že průměrná délka hovoru u žen činí jednu minutu a 52 sekund, u mužů je to o jedenáct vteřin méně. (oh)