Menu Zavřít

Telefony nechal ležet

11. 2. 2003
Autor: Euro.cz

Pavel Němec

PRAHA (tpk) – O korporátní klientelu letecké společnosti British Airways se od počátku tohoto měsíce začal nově starat Pavel Němec (26). V české pobočce britských aerolinek pracuje od června roku 2001 a až doposud se na postu direct sales manager věnoval telefonnímu prodeji.
Němec v roce 2001 vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze se zaměřením na mezinárodní obchod a Evropskou unii. V letech 1999 až 2001 působil jako vedoucí zákaznických služeb v jedné z pražských kurýrních společností.
Pavel Němec hovoří německy a anglicky. Je ženatý a mezi jeho nejoblíbenější činnosti, jimž se věnuje ve volném čase, patří různé druhy sportů. Zajímá se o kulturní dění, obzvláště rád chodí na divadelní představení. Jeho slabostí jsou rychlá auta.

  • Našli jste v článku chybu?