Plzeňský Prazdroj
PRAHA (flp) - Po zahájení kampaně ve Velké Británii vyčlenil vlastník Plzeňského Prazdroje, jihoafrický pivovar SABMiller, další peníze na reklamní tažení po Spojených státech. Jihoafričané si tak zřejmě vzali k srdci rady odborníků. Ti tvrdili, že pokud chtějí Plzeňští naplnit prohlášení bývalého ředitele pivovaru Tonyho van Kralingena o zařazení Prazdroje mezi pět světových piv, musí reklamní aktivity výrazně pozdvihnout (EURO 29/2003). „Kampaň na Pilsner Urquell začala televizními spoty v Bostonu a v Chicagu - na kanálech ESPN, Fox a místních kabelových televizích,“ uvedl pro týdeník EURO šéf komunikace Plzeňského pivovaru Alexej Bechtin. Záhy by měla proniknout i do ostatních amerických měst. Reklamu na západočeské pivo bude v USA vytvářet agentura Ogilvy & Mather. Marketingové aktivity Prazdroje ve Spojených státech řídí jeho sesterská společnost Miller. Plzeňský pivovar by měl, jak tvrdí Bechtin, převzít marketing a prodej mezinárodních značek z nabídky SABMiller pro Evropu a Střední východ.