Menu Zavřít

Tesco spustí online nakupování

6. 1. 2012
Autor: profit

Společnost Tesco v pátek jako první maloobchodní řetězec v České republice spustí nakupování přes internet, na stránkách www.itesco.cz/potravinyonline budou moci zákazníci vybírat zboží celý týden. Společnost o tom informovala včera.

Foto: Profimedia.cz

Zavedení nakupování přes internet je dalším krokem na naší cestě být co nejblíže zákazníkům. Snažíme se jim neustále naslouchat a zlepšovat naše služby. Věříme, že spuštění online nakupování zákazníkům ušetří čas, který pak budou moci věnovat své rodině a blízkým,“ uvedl Phil J. Clarke, generální ředitel Tesco.

Online obchod funguje na takzvaném store pick modelu. Zboží objednané zákazníky přes online obchod je vybíráno a distribuováno přímo z obchodů Tesco, konkrétně ze zličínského a letňanského hypermarketu a z Tesco Extra na Skalce.

bitcoin školení listopad 24

Zákazník bude po zadání adresy do databáze služby Tesco Potraviny on-line automaticky přiřazen do jednoho z obchodů podle jeho spádové oblasti. „Nakupovat online mohou zákazníci kterýkoli den v týdnu. Po vybrání zboží si určí datum a čas dodání. K dispozici jsou termíny v nejbližších třech týdnech, zboží rozváží řidiči denně od 10 do 22 hodin. Časy dodání jsou každý den rozdělené na dvouhodinové intervaly, zákazník si tudíž může určit, ve kterých hodinách se mu předání nákupu hodí nejvíce,“ dodala Eva Karasová, tisková mluvčí společnosti Tesco.

Došlé objednávky každý den v šest hodin ráno počítačový systém roztřídí. Vyškolení zaměstnanci pak začnou s výběrem zboží na ploše obchodů a jeho ukládáním do speciálních vozíků. Platby se provádějí předem kartou online nebo po doručení nákupu u řidiče, který má k dispozici přenosný platební terminál. Rozvoz a předání zboží zákazníkovi zajišťují školení řidiči. Řidič předá zákazníkovi nákup u vchodu do domu nebo bytu. Cena za službu je účtována paušálně ve výši 99 Kč za jednu objednávku s platbou předem. V případě platby při dodání zákazník platí příplatek 20 Kč. S testováním systému, které proběhlo na reprezentativním vzorku přibližně tří tisíc uživatelů, začalo Tesco již v říjnu 2011.

  • Našli jste v článku chybu?