Nové logo
Společnost Tesla minulý týden představila nové logo. Změna korporátní identity souvisí s cílem česko-irské investiční skupiny Kilcullen Kapital Partners, která loni v prosinci koupila 97 procent akcií firmy. „Tesla je známá po celém světě, hodnota její značky ale zdaleka nedosahuje svého potenciálu; mohla by překonat i Škodu,“ věří výkonný ředitel Kilcullenu Enda O’Coineen. V novém logu chybí šesticípá hvězdička nad amplitudou, zachován zůstal logotyp písma. „Značka má svou historii, její výrobky byly vždy spojovány s kvalitou a spolehlivostí,“ vysvětluje generální ředitel Tesly Martin Stachník dovětek „trusted by generations“, který logo nově doplňuje. Tesla má nyní pět divizí (vysílací technika, vojenské telekomunikační technologie, vodárenská zařízení, strojírenství a zahraniční obchod). Značku Tesla firma poskytuje prostřednictvím licencí 21 společnostem. „Matka Tesel“ zaměstnává 400 lidí, loni skončila hospodaření se ziskem 150 milionů při 1,1 miliardy korun obratu.