Menu Zavřít

Test Škody Kodiaq RS: přesné řízení, ale i šetření na nesprávných místech

11. 3. 2019
Autor: Archiv

Zaslouží si označení RS? Téma, na které jste v souvislosti s Kodiaqem RS už mnohokrát narazili a nevyhneme se mu ani v tomto testu. Protože pro vnímání modelu je naprosto stěžejní. Přečtěte si, jak Kodiaq RS dopadl v testování.

Patříte-li k těm zasvěceným fanouškům sportovních aut, pro které písmena RS znamenají „Renn Sport“, „Rally Sport“ a podobně, nepochybně vás jejich přítomnost na dieselovém rodinném SUV bude dráždit ještě víc než na takto označených Fabiích nebo Octaviích, které – bez urážky – také nejsou těmi nejostřejšími tužkami v penálu ostrých hatchbacků. Lidem, kteří ta auta opravdu kupují, to je ale jedno. A my pro dnešek důrazně doporučujeme zapomenout na tyto reminiscence. Jakkoliv k nim nemalou měrou přispěla i samotná Škoda rozpačitým „rekordem“ z Nürburgringu. Když se totiž oprostíme od potřeby vidět ve Škodě Kodiaq RS něco, čím není, spatříme to, čím opravdu je. Totiž výborně fungujícím autem.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).