Menu Zavřít

Timberland

8. 4. 2005
Autor: Euro.cz

Skrytá síla

Opravdový chlap je nenápadný. Opomíjí vnější efekty, ani se nechlubí svými svaly, protože zná svoji cenu, a ta je vysoká. Nepotřebuje okázalost, nemusí dávat okatě najevo postavení nebo bohatství. Jeho krédem je skrytá síla, nenápadná, ale špičková kvalita a účelné pohodlí. Styl Timberlandu toto všechno vrchovatě splňuje a nádavkem přidává absolutní jistotu v jakémkoliv počasí. Hlavní zásadu značky „Vydržím až do úplného konce“ stanovil v roce 1918 začínající drobný obuvník z Bostonu jménem Nathan Swartz. Drsný americký severozápad spolu s tvrdým konkurenčním prostředím a invenčním tvrdohlavým řemeslníkem tak darovali mužskému světu nejen proslulé, vodě odolné „žluté“ boty, ale celou životní filozofii. Poté, co si obuv získala celosvětovou popularitu, přijala společnost oficiální název The Timberland Company a vytvořila i ucelený styl rafinovaně ležérního, konfortního oblékání. Timberland je přesně pro ty z vás, kdo chtějí stát pevně zapřeni do země, aniž by museli slevit ze svých zásad, třebaže kolem nich řádí vichřice! Značkové prodejny najdete v Praze v Metropoli Zličín a od podzimu 2005 i v novém Obchodním centru Chodov.

  • Našli jste v článku chybu?