Menu Zavřít

TISKOVÁ TROJKA

31. 7. 2001
Autor: Euro.cz

Komerční banka

Bývalá pravá ruka a mluvčí Romana Češky, exšéfa Fondu národního majetku (FNM), Miloš Růžička, byl jmenován ředitelem pro marketing a komunikaci Komerční banky. Bude odpovídat za marketingovou strategii, reklamu, podporu prodeje, průzkumy trhu, public relations a interní komunikaci.

Růžička (26) absolvoval v roce 1996 Filozofickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně. Již během studia působil jako redaktor a moderátor televizních a rozhlasových ekonomických pořadů. Od roku 1995 do roku 1998 pracoval jako vedoucí tiskového oddělení FNM ČR. Po odchodu z FNM se krátce vrátil na obrazovku České televize a zároveň intenzivně pracoval jako externí konzultant v oblasti komunikace a marketingu.

V září 1998 zvítězil ve výběrovém řízení Komerční banky a byl pověřen řízením odboru komunikace. Poté se ujal nového úkolu sjednotit marketing a komunikaci do kooperující jednotky, podřízené přímo generálnímu řediteli. Na jaře 1999 byl předsta venstvem KB jmenován ředitelem tohoto nového útvaru. „Brzy se KB objeví s novým sloganem a novou grafikou vizuální prezentace, říká Růžička.

FIN25

Řediteli útvarů v Růžičkově týmu jsou Ivo Polišenský, dřívější redaktor MF Dnes a držitel Ceny guvernéra ČNB za publicistiku a zpravodajství z oblasti bankovnictví, a Vladimír Bystrov ml., který do Komerční banky přišel z pozice media director agentury Ewing PR po dlouholetém působení v Lidových novinách a Týdnu.

  • Našli jste v článku chybu?