Menu Zavřít

TOP 100 - zvláštní ceny

30. 7. 2007
Autor: Euro.cz

Dynamická firma roku, MasterCard Firemní banka roku

Dynamická firma roku Zvláštní cena generálního partnera České pojišťovny, a. s. Jan Ježdík, člen představenstva a náměstek pro podnikatelská rizika, Česká pojišťovna, a. s.

Není bez zajímavosti, že zvláštní cenu pro nejdynamičtější firmu roku uděluje právě Česká pojišťovna. Na domácím trhu je totiž dlouhodobě nejúspěšnější pojišťovnou a její úspěch je během na hodně dlouhou trať. Česká pojišťovna po ní běží už 180 let. A je zřejmé, že kdybychom sami nebyli dynamičtí, nespravovali bychom dnes svým klientům zhruba třináct milionů smluv, což je nejvíce v naší zemi.
Rád bych zdůraznil, že ocenění Dynamická firma roku nepatří pouze společnostem, kterým se daří momentálně. Získat je totiž mohou pouze ti, kdo jsou úspěšní nejenom v kvantitativních, ale i kvalitativních ukazatelích a jejichž hodnocení vychází z indexu vývoje těchto ukazatelů ve třech po sobě následujících letech.
Dovolte mi, abych poblahopřál letošnímu vítězi Dynamické firmy roku, společnosti ConocoPhilips Czech Republic.

Richard Hindls, rektor Vysoké školy ekonomické v Praze

Žebříček Dynamická firma je oceněním přinejmenším hned tří důležitých faktorů zdravého hospodářského klimatu firmy. Těmito klíčovými vlastnostmi jsou dlouhodobost efektivního vývoje firmy, přírůstky přidané hodnoty a v neposlední řadě i růst zaměstnanosti v dané společnosti. Žebříček odráží nejen základní „účetně podchytitelné“ produkční charakteristiky, ale je výrazem i určité sociální odpovědnosti firmy vůči okolí. Dává navíc rovnou šanci také menším společnostem, působícím významně spíše třeba v regionálním kontextu. Toto ocenění, založené na hodnotách ukazatelů za poslední čtyři roky, je tedy visačkou náročného hodnocení podniku. Proto laureát žebříčku Dynamická firma je vlastně určitým symbolem ekonomické úspěšnosti a setrvalé prosperity.

MasterCard Firemní banka roku 2007 Ján Čarný, generální ředitel společnosti MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko

Firemní bankovnictví je nesmírně důležitý a perspektivní segment finančního trhu, jehož důležitost neustále roste. V roce 2005 jsme se poprvé rozhodli poskytnout českým firmám objektivní informace o kvalitách služeb jednotlivých bank a přispět k lepší orientaci firem v této oblasti. Letos již třetím rokem mohou společnosti využívat výsledků ocenění MasterCard Firemní banka roku jako ukazatele, hodnotícího kvalitu bankovních služeb. Za velkou výhodu tohoto ocenění považuji, že o výsledcích rozhodnou finanční ředitelé těch nejvýznamnějších firem. Sami klienti firemního bankovnictví tak určí, která banka dokáže nejlépe vyhovět jejich potřebám a požadavkům. Rád bych touto cestou poblahopřál Komerční bance, která se letos již podruhé umístila na prvním místě. Získání prvního místa v tomto prestižním ocenění potvrzuje kvalitu služeb, které Komerční banka firemní klientele poskytuje, odráží spokojenost jejich stávajících klientů a je významným pozitivním signálem pro klienty potenciální.

bitcoin_skoleni

Jan Juchelka, člen představenstva a výkonný ředitel pro Top Corporations, Komerční banka, a. s.

Udržet si důvěru klienta a rozvíjet s ním dlouhodobý vztah je v segmentu podnikového bankovnictví často těžší než klienta získat. Fakt, že Komerční banka získala podruhé v řadě prestižní ocenění Firemní banka roku, je pro nás důkazem, že se nám rozvíjení vztahů s podnikovými klienty daří. Ani po druhém vítězství v řadě neusneme na vavřínech – věřím, že nedávno zahájený proces změny přístupu ke klientům z řad velkých podniků, který je založený na přizpůsobení služeb jejich specifickým potřebám, nám přinese úspěchy také v dalším ročníku soutěže Firemní banka roku.
Rád bych poděkoval porotcům – finančním ředitelům nejvýznamnějších českých firem – za to, že projevili službám Komerční banky důvěru. Každý jednotlivý hlas pro nás představuje závazek udržet i v budoucnosti vyšší standard služeb, než je obvyklý u konkurence, a poskytovat podnikovým klientům takové produkty a služby, které jim pomohou na dynamicky se měnících trzích uspět.

  • Našli jste v článku chybu?