Menu Zavřít

Tož na zdraví, ogaři!

31. 12. 2007
Autor: Euro.cz

Poslední den roku bývá ve znamení bujarých oslav. Prodejci piva, vína a destilátů nám tedy celý prosinec více či méně důvtipně připomínají, že právě to jejich pití je ze všech nejlepší.

Blíž už to vážně nejde

Becherovka sbližuje. Alespoň to tvrdí reklamní kampaň agentury MARK BBDO. Co je na tom pravdy, můžete zkusit třeba na některém ze silvestrů pro nezadané.

Ring volný, první runda

Boxer je zatraceně silné pivo. Tak silné, že by možná stačilo pít ho po panácích. Pokud si ho v baru dáte, pozor na neodbytného Limonádového Joea. McCann Erickson Ženeva.

Tak se ukaž, šmudlo

Honey Likér obsahuje 35 procent alkoholu. Což je dost na to, aby člověk po pár drincích začal tropit hlouposti. Natožpak trpaslík. Agentura Naftali-Avraham z Izraele.

Drink me tender, drink me sweet

Až si dáte pár Heinekenů, možná vám bude do zpěvu a budete házet koleny jako Elvis. Vlastně jako Forest Gump. Švýcarská pobočka agentury Publicis.

bitcoin_skoleni

Já nic, já poslanec

Pokud se rozhodnete otestovat všechny drinky světa, nesedejte pak za volant. Alespoň to doporučuje kampaň agentury Ogilvy & Mather z Frankfurtu nad Mohanem. Že byste za něj nesedli ani s poslaneckou imunitou? To dá přece rozum!

  • Našli jste v článku chybu?