Menu Zavřít

Tržby díky pračkám

25. 4. 2002
Autor: Euro.cz

Obchodní-dům.cz

PRAHA (oh) – Bezmála sto milionů korun tržeb, tedy více než stoprocentní nárůst obratu, vykázal v loňském roce internetový portál Obchodní-dům.cz. Z hlediska tržeb se tak stal největším elektronickým obchodem v Česku dodávajícím konečnému zákazníkovi (segment B2C). Dominantní část prodejů vloni tvořily domácí spotřebiče, bílá technika (68 procent) a spotřební elektronika (22 procent). Pěti procenty se na celkových tržbách také podílí mobilní telefony.
Podle průzkumů společnosti K. D. Marketing, která portál provozuje, začíná typický uživatel internetu nakupovat prostřednictvím sítě zhruba po dvou až třech letech používání internetu. Šéf firmy Roman Novotný tvrdí, že český B2C trh má ještě obrovský růstový potenciál a pro letošní rok počítá s minimálně stoprocentním nárůstem obratu své firmy.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).