Menu Zavřít

Tváří v tvář

25. 6. 2007
Autor: Euro.cz

Pravidelně dvakrát ročně zvoní v naší redakci víc telefonů a přichází víc mailů než obvykle. V polovině roku a na jeho konci totiž čtenáři zjišťují, kdy zveřejníme tradiční přehled tuzemských a zahraničních veletrhů na další pololetí. Pro všechny tedy mám příjemnou zprávu: první z netrpělivě očekávaných seznamů je tu!

bitcoin_skoleni

Pravidelně dvakrát ročně zvoní v naší redakci víc telefonů a přichází víc mailů než obvykle. V polovině roku a na jeho konci totiž čtenáři zjišťují, kdy zveřejníme tradiční přehled tuzemských a zahraničních veletrhů na další pololetí. Pro všechny tedy mám příjemnou zprávu: první z netrpělivě očekávaných seznamů je tu! V příštím čísle pak bude následovat přehled zahraničních veletrhů.

O veletrzích je také naše hlavní téma. Podívali jsme se, co stojí za nečekaně rostoucími statistikami tohoto oboru. Přes rozvoj internetu je o veletrhy překvapivě větší zájem než na konci 90. let. Web sice umožnil prezentaci zboží a služeb, ale nenahradí obchodní setkání „tváří v tvář“. Navíc hlavně na velkých akcích jde o setkání časově velmi efektivní – všichni důležití lidé jsou koncentrováni na pár desítkách metrů čtverečních. Jedinečnou koncentraci potenciálních zákazníků nabízí i Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech. Když jej ve druhé polovině 90. let začaly navštěvovat tisíce lidí a zaplavily celé město, byli ještě tamní obchodníci nepřipraveni – návštěvníci o víkendech marně hledali otevřené prodejny s občerstvením. Jak se situace změnila, dočtete se uvnitř čísla.

  • Našli jste v článku chybu?