- *Arras, severní Francie (270 hektarů)
-Nabízí velice levný pozemek (čtyři eura za m2).
-Nezaměstnanost kolem třinácti procent, region, kde dříve převládalo hutnictví s velmi mladým obyvatelstvem.
-Dobré dodavatelské zázemí, nízké mzdové náklady.
-Je ale hodně vzdálen od ostatních závodů BMW.
-Jazykové bariéry.
-Nemůže očekávat žádnou finační podporu z fondů Evropské unie. Augsburg/Bobingen, Bavorsko (300 hektarů)
-Drahý pozemek (65 eur za m2).
-Vysoké mzdové náklady.
-Nezaměstnanost kolem pěti procent, nedostatek pracovníků s potřebnou kvalifikací.
-Region není podporován z fondů Evropské unie.
-Blízkost mateřské firmy, výborná infrastruktura. Kolín (400 hektarů)
-Cena pozemku je poměrně vysoká (30 eur za m2).*
-Podpora z veřejných zdrojů ve výši až 60 milionů eur.
-Solidní dodavatelské zázemí.
-Nízké mzdové náklady, ale v regionu s více než desetiprocentní nezaměstnaností chybí pracovníci s kvalifikací.
-Po dokončení dálničního obchvatu kolem Plzně bude spojení s Bavorskem rychlé.
-Jazyková bariéra. Lipsko, Sasko (620 hektarů)
-Levný pozemek (deset eur za m2), v průmyslovém parku Plaussig, ale s věcným břemenem.
-Dobrá dopravní infrastruktura, jež se ještě zlepší, a solidní dodavatelské zázemí.
-Region s mírou nezaměstnanosti 17,5 procenta má silný potenciál pracovních sil.
-Je finančně podporován z Bruselu i ze spolkové pokladny.
-Ve městě už montuje Porsche. Schwerin, Meklenbursko–Přední Pomořansko (400 hektarů)**
- Levný pozemek (dvanáct eur za m2).
- Region s nezaměstnaností kolem patnácti procent má dobrý potenciál pracovních sil.
- Dopravní infrastruktura se v dohledné době výrazně zlepší.
- Patří mezi regiony vydatně podporované z fondů EU i ze spolkové pokladny.
- Příjemné životní prostředí.
- Znevýhodňuje ho větší vzdálenost od ostatních závodů BMW.
* Podle Czechinvestu nebyla finální cena ještě stavonovena
Pramen: Wirtschaftswoche