- *Arras, severní Francie (270 hektarů) -Nabízí velice levný pozemek (čtyři eura za m2). -Nezaměstnanost kolem třinácti procent, region, kde dříve převládalo hutnictví s velmi mladým obyvatelstvem. -Dobré dodavatelské zázemí, nízké mzdové náklady. -Je ale hodně vzdálen od ostatních závodů BMW. -Jazykové bariéry. -Nemůže očekávat žádnou finační podporu z fondů Evropské unie. Augsburg/Bobingen, Bavorsko (300 hektarů) -Drahý pozemek (65 eur za m2). -Vysoké mzdové náklady. -Nezaměstnanost kolem pěti procent, nedostatek pracovníků s potřebnou kvalifikací. -Region není podporován z fondů Evropské unie. -Blízkost mateřské firmy, výborná infrastruktura. Kolín (400 hektarů) -Cena pozemku je poměrně vysoká (30 eur za m2).* -Podpora z veřejných zdrojů ve výši až 60 milionů eur. -Solidní dodavatelské zázemí. -Nízké mzdové náklady, ale v regionu s více než desetiprocentní nezaměstnaností chybí pracovníci s kvalifikací. -Po dokončení dálničního obchvatu kolem Plzně bude spojení s Bavorskem rychlé. -Jazyková bariéra. Lipsko, Sasko (620 hektarů) -Levný pozemek (deset eur za m2), v průmyslovém parku Plaussig, ale s věcným břemenem. -Dobrá dopravní infrastruktura, jež se ještě zlepší, a solidní dodavatelské zázemí. -Region s mírou nezaměstnanosti 17,5 procenta má silný potenciál pracovních sil. -Je finančně podporován z Bruselu i ze spolkové pokladny. -Ve městě už montuje Porsche. Schwerin, Meklenbursko–Přední Pomořansko (400 hektarů)**
- Levný pozemek (dvanáct eur za m2).
- Region s nezaměstnaností kolem patnácti procent má dobrý potenciál pracovních sil.
- Dopravní infrastruktura se v dohledné době výrazně zlepší.
- Patří mezi regiony vydatně podporované z fondů EU i ze spolkové pokladny.
- Příjemné životní prostředí.
- Znevýhodňuje ho větší vzdálenost od ostatních závodů BMW.
* Podle Czechinvestu nebyla finální cena ještě stavonovena Pramen: Wirtschaftswoche