PRAHA (hns) – Úsek řízení vztahů se zákazníky (CRM) GE Capital Bank nově povede David Bystrzycki (33), který se zároveň stal členem nejvyššího managementu banky. V rámci firmy dosud zastával pozici vedoucího oddělení přímého marketingu.
Bystrzycki nastoupil do GE Capital Bank v roce 2001 jako vedoucí oddělení průzkumu trhu. Od roku 2002 vedl oddělení přímého marketingu. Zodpovídal za prodej produktů mezi jednotlivými prodejními kanály banky a telemarketing. Úsek CRM, který Bystrzycki nyní řídí, zahrnuje přímý marketing a prodeje po telefonu. GE Capital Bank plánuje v jeho rámci další rozšíření nabídky služeb a současně s tím mají být rozšířeny i kompetence oddělení CRM.
Zkušenosti z oblasti marketingu a obchodu si nový ředitel přinesl již z předchozích zaměstnání. V letech 1997 až 2000 pracoval postupně na několika pozicích v marketingovém oddělení společnosti Philip Morris, naposledy jako vedoucí oddělení průzkumu trhu. Předtím působil v agenturách průzkumu trhu – AC Nielsen a AISA.
David Bystrzycki vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy. Mezi jeho koníčky patří lyžování, turistika a populární matematika.