Spar ČOS a Nadace Terezy Maxové dětem
Dobročinný projekt Teribear vynesl během prvního roku tři miliony korun Nadaci Terezy Maxové dětem (TMD) a společnost Spar ČOS, provozovatel hypermarketů Interspar, za něj získala cenu TOP Firemní Filantrop 2009 v kategorii Partnerství se zákazníky. V rámci takzvaného cause-related marketingu, tedy spojení firmy a neziskové organizace za účelem získání prostředků pro charitu, představuje Teribear v Česku ojedinělý projekt. Inspirací byla kampaň zpěváka Bona Voxe Product Red, na rozdíl od Voxova konglomerátu top značek je Teribear unikátní snahou zapojit širokou veřejnost tím, že jsou produkty nabízeny za ceny srovnatelné s kvalitativně srovnatelnými značkovými výrobky. Princip ale zůstává stejný: z ceny, kterou zákazníci zaplatí za produkty designové řady Teribear, putuje fixní částka na konto Nadace TMD. Cílem nadace je, aby Teribear získal kultovní status. Zatím si medvěd vede dobře a se svými třemi miliony je jedním z nejvýznamnějších přispěvatelů nadace, na jejíž konto se loni podařilo nashromáždit okolo patnácti milionů korun.