Společnost UPC Česká republika se chce více zaměřit na firemní klientelu. Spustila proto nový web, který obsahuje sekce s nabídkou pro všechny typy firem: živnostníky, střední a malé podniky, korporace a velkoobchod.
Foto: UPC
Na webu http://business.upc.cz/ návštěvníci naleznou kromě komplexní nabídky služeb, vizualizace páteřní sítě a informací o certifikátech a referencích,rovněž kontaktní formulář pro zájemce o služby z řad firem i veřejné správy nebo kontakt na specializované telefonní linky pro tuto klientelu.
„Vzhledem k tomu, že klademe velký důraz na poskytování profesionálních telekomunikačních služeb, věříme, že nové webové stránky přispějí k lepší orientaci námi nabízených služeb i s ohledem na celoevropskou působnost divize UPC Business jako takové,“ říká B2B Director UPC Lukáš Abazid.
UPC se od roku 2009 intenzivně věnuje budování a rozšiřování B2B (business to business) služeb, které zabezpečuje specializovaná firemní divize. K dispozici má rozsáhlou technickou platformu, jež se opírá o vlastní páteřní síť z optických vláken. Síť jen v České republice měří téměř 8000 km a pokrývá přibližně devadesát procent jejího území. Má více než 900 aktivních uzlů POP a připojení do všech významných národních i mezinárodních telekomunikačních sítí. Její součástí je i datové centrum. Síť je osazena technologiemi WDM, CWDM, GE a SDH a nepřetržitě sledována vlastním dohledovým centrem.