Tahounem rostoucího výstavu byly ležáky. Loni pivovar uvařil nejvíc ležáku za dobu své existence, jeho podíl na výrobě přesáhl 78 procent.
Tržby za pivo se meziročně zvýšily o 6,3 procenta na 2,71 miliardy korun. Podle ředitele Budvaru Petra Dvořáka se potvrzuje, že strategie zaměřit se na prémiové segmenty trhu, je úspěšná. "I proto rosteme v tržbách za pivo rychleji než v samotném objemu. Dobrou zprávou je i více než dvouprocentní nárůst prodeje našeho piva na jinak klesajícím domácím trhu," uvedl Dvořák.
Pivovaru se 670 zaměstnanci loni stoupl export meziročně o 7,4 procenta na 1,15 milionu hektolitrů. Je to rekordní vývoz. Budvar loni exportoval do téměř 80 zemí. Mezi pět největších odbytišť patřily Německo, Polsko, Slovensko, Rusko a Velká Británie, 90 procent exportu tvořil světlý ležák.
Loni Budvar investoval 738 milionů korun. Zprovoznil kromě jiného novou lahvovou linku. Letos za 280 milionů Kč rozšířil téměř o polovinu kapacity pro hlavní kvašení, díky 24 cylindrokónickým tankům s objemem 3000 hektolitrů. Letos ještě plánuje Budvar další rozšíření kvasných kapacit. Až pivovar dokončí rozvojový plán z roku 2015, který obsahuje investice za 2,5 miliardy korun, roční výstav stoupne na 2,25 milionu hektolitrů.
V roce 2019 uvedl Budvar na trh nový hořký ležák Budvar 33, od letošního jara nabízí i jeho balenou verzi v lahvích a plechovkách. Loni také rozvíjel spolupráci se šesti malými pivovary, z čehož vznikla limitovaná edice Sedm spolčených.
V roce 2018 měl Budvar čistý obrat 2,81 miliardy korun a do státního rozpočtu odvedl 500 milionů korun. Vyplývá to z výroční zprávy.