Menu Zavřít

Už i firmy mají své „slevomaty“

1. 2. 2012
Autor: profit

Počet slevových serverů neboli míst na internetu, kde lidé mohou nakupovat s velkými slevami, v posledních dvou letech nebývale roste. Firmy se proto inspirovaly a chtějí slevy také. Vědí, že když se spojí, dostanou je.

Foto: TruckAlliance

Například společnost R-benefit ušetřila za poslední dva roky českým dopravcům více než 21 milionů korun na investičních a provozních nákladech. Nyní uvádí na trh nový projekt s názvem TruckAlliance, se kterým chce oslovit stovky malých a středních dopravců, včetně ostatních firem provozujících vozové parky. Díky TruckAlliance může ušetřit firma s 10 vozidly například až 400 tisíc korun, firma se 100 vozidly pak i více než 1 milion korun za rok.

V minulých dnech vzbudila pozornost lidí a médií iniciativa s názvem AkceZ. Michal Rančák, majitel společnosti R-benefit s.r.o., která v těchto dnech spustila projekt TruckAlliance k tomu sděluje: „TruckAlliance a AkceZ jsou do určité míry principiálně podobné projekty. My však máme již více než dvouleté praktické zkušenosti s těmito aktivitami. Významné odlišení projektu TruckAlliance spatřuji také v tom, že se zaměřujeme na dopravce a firmy provozující vozové parky. Naše přidaná hodnota je právě ve specializaci a know-how v tomto oboru. Každý člen TruckAlliance zdarma získává audit firemních nákladů včetně návrhu konkrétního řešení s garanci úspor.

Nejsme jen obyčejný slevomat pro firmy, jak by si někdo mohl myslet,“ říká o projektu TruckAlliance Michal Rančák a dodává: „Když jdete vyjednávat lepší ceny u dodavatelů, musíte jim nabídnout zajímavou protihodnotu. U některých produktů či služeb pak můžete vyjednat opravdu zajímavé podmínky. Na druhou stranu u komodit, jako jsou například pohonné hmoty nebo energie, u nichž nejsou marže dodavatelů tak vysoké, je to někdy složitější, ale i to máme dobře zvládnuté. V našem případě se jednoznačně osvědčilo dlouhodobější partnerství s kvalitními a spolehlivými dodavateli.

bitcoin školení listopad 24

TruckAlliance je nákupní aliance (volné sdružení), která zajišťuje pro své členy finanční výhody, plynoucí ze sdružení nákupních požadavků jednotlivých členů. „Na projektu TruckAlliance jsme pracovali s naší poradenskou společností více než půl roku. Můj dík patří také zástupci Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích,“ uvádí Michal Rančák. TruckAlliance je určena zejména pro firmy provozující vozové parky s nákladními nebo osobními vozidly, autobusy nebo zemědělskou a stavební technikou. TruckAlliance jim pomáhá snižovat náklady při nákupu komodit (pohonné hmoty, elektřina, zemní plyn), nákupu služeb (pojištění, finanční služby, telekomunikace) a nákupu vybraných výrobků (dopravní technika, pneumatiky, náhradní díly, provozní kapaliny).

Členstvím v TruckAlliance se členové nezavazují k povinnému odběru či nákupu komodit, služeb nebo výrobků od smluvních partnerů TruckAlliance. Členové TruckAlliance si zachovávají plnou kontrolu nad svým rozhodováním, svými výdaji a kontrakty s dodavateli. Provozovatel TruckAlliance plní zejména roli vyjednávače, koordinátora a zprostředkovatele obchodu. Možnost čerpání výhod, které jsou spojeny s členstvím v TruckAlliance, nepřináší členům žádná rizika, která by jakýmkoli způsobem ohrožovala jejich současnou pozici v konkurenčním prostředí či omezovala nebo zasahovala do rozhodovacích práv jejich vlastníků. Více podrobností o projektu TruckAlliance naleznete na www.truck-alliance.cz.

  • Našli jste v článku chybu?