Zahájení spolupráce Budějovického Budvaru s největším hráčem amerického trhu, se společností Anheuser-Busch, se projevilo v nárůstu prodejů světlého piva, které se v USA prodává pod značkou Czechvar. „Jsme spokojeni, že jsme dosáhli pozitivních výsledků. Za první pololetí 2007 vzrostl vývoz světlého Czechvaru do USA meziročně o 58 procent, což předčilo naše očekávání,“ komentuje výsledky Robert Chrt, obchodní ředitel Budvaru. A dodává: „Partneři dále pracují na propagaci, takže očekáváme i dobré konečné výsledky roku 2007.“
Czechvar se v USA nejčastěji prodává ve třetinkových lahvích balených po 6 kusech. Začal se zvyšovat i počet restaurací, které nabízejí točený Czechvar. Prodej sudového moku stoupl za první pololetí o 32 procent a je vyšší než prodeje za celý loňský rok. Pivo Czechvar bylo též vybráno jako jeden z nových klíčových produktů, jež Anheuser-Busch propagoval na své výroční obchodní konferenci v New Orleansu.
Nepotvrdily se tak původní spekulace, které obsah a výhodnost smlouvy zpochybňovaly. Dle analýzy kontraktu se jedná o standardní kupní smlouvu, jež neohrožuje ochranné známky, a ani neupřednostňuje Anheuser-Busch v případné privatizaci. S hlavními principy smlouvy se v dubnu seznámili premiér a ministr zemědělství ČR.