Inzerující společnosti proinvestovali během května v internetové display reklamě v ceníkových cenách 376,48 milionu korun. Jak informovala ve středu společnost Mediaresearch, mezi největší zadavatele patřila Telefónica Czech Republic.
Foto: Profimedia.cz
V květnu 2011 se do internetové display reklamy investovalo podle ceníkových cen 376,48 milionu korun. Mezi největší zadavatele patřila Telefónica Czech Republic, která nakoupila internetovou reklamu za 12,51 milionu korun. Na druhém místě se umístila společnost Tchibo (11,37 mil. Kč). Více než 10 milionů korun investoval i Internet Mall (10,58 mil. Kč).
Oblasti, do kterých se během května investovalo nejvíce, jsou motorová vozidla a jejich motory (41,37 mil. Kč) a peněžní zprostředkování (35,56 mil. Kč). Největší část na internetovém trhu nadále zaujímá server Seznam.cz, následovaný společnostmi Centrum Holdings a Mafra.
Mediaresearch je výzkumnou agenturou s portfoliem služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, zpracování a analýz dat, marketingového poradenství a vývoje software. Údaje o internetové inzerci vychází z projektu AdMonitoring, který firma realizuje pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).