PRAHA (hž) - Česká televize jmenovala od 2. září do funkce vedoucího Public Relations & Promotion a zároveň tiskového mluvčího Richarda Klatovského (30), který koncem července zvítězil ve výběrovém řízení na tuto pozici. Řízení se zúčastnilo čtyřicet zájemců. Jmenováním Klatovského bylo dokončeno obsazování všech devíti manažerských pozic podléhajících přímo generálnímu řediteli.
Generálnímu řediteli kromě nově jmenovaného vedoucího PR & Promotion podléhají finanční ředitel Petr Klimeš, ředitel programu Petr Koliha, ředitel výroby Petr Erben, ředitel zpravodajství Zbyněk Honys, ředitel sekretariátu generálního ředitele Jiří Kučera, vedoucí právního útvaru Vladimíra Vocetková a také ředitel televizního studia Brno Zdeněk Drahoš a ředitel televizního studia Ostrava Ilja Racek.
Richard Klatovský působil dva roky jako internetový podnikatel v oblasti vztahu s novináři, pět let jako ředitel PR agentury, dva roky jako zástupce šéfredaktora počítačového časopisu a jeden rok v marketingu počítačové firmy. V roce 1997 ukončil studium marketingu, managementu a logistiky na Dopravní fakultě Jana Pernera Univerzity Pardubice, kde v současné době dokončuje doktorát.