České radiokomunikace
PRAHA (flp) – České radiokomunikace (ČRa), které ještě donedávna nevyvíjely téměř žádné reklamní aktivity, zahájily masivní propagaci značky Bluetone, jež má firmě pomoci prosadit se na telekomunikačním trhu. Tendr na podporu nové značky vyhrála agentura DDB. Kampani předchází změna firemní totožnosti – rebranding. Ten vedení společnosti, která se v budoucnosti nechce soustředit pouze na šíření televizního a rozhlasového signálu, svěřilo studiu známého grafika a výtvarníka Aleše Najbrta. Novou podobu získají firemní budovy, tiskoviny, auta i webové stránky. Částku, kterou podnik do reklamních aktivit a přeměny firemní „tváře“ vloží, úzkostlivě tají. „Informace, o tom neposkytujeme, výdaje však nepřekročí marketingový rozpočet,“ řekla týdeníku EURO tisková mluvčí firmy Jana Němcová.