Komerční banka
Komerční banka (KB) - dle bilanční sumy i počtu klientů třetí největší tuzemský bankovní ústav - připravuje výstavbu svého druhého telefonního centra. KB bude prvním finančním ústavem v ČR, jenž získá služby operátorů na dvou místech: na „shortlistu“ zamýšlených lokalit jsou Plzeň, Olomouc, Ostrava a Zlín.
Podle informací týdeníku EURO jsou však favority Plzeň a Olomouc. Západočeská metropole by mohla mít přednost díky dopravní dostupnosti z Prahy a také tomu, že ve městě má KB vlastní nevyužívanou budovu. Ta by i vybudování call centra pro přibližně 400 zaměstnanců umožňovala. Pro Hanáky zase hovoří nižší mzdové náklady a fakt, že v nedalekém Prostějově má podobné centrum Česká spořitelna. „Máme zjištěno, že řada zaměstnanců dojíždí do práce z Olomouce, a proto by nemuselo být těžké je k nám přetáhnout,“ řekl týdeníku EURO zdroj.
Komerční banka má své současné telefonní centrum v Liberci. Se čtyřmi sty stálými pracovníky a dvěma sty externisty je však jeho kapacita, především kvůli nedostatku místních zaměstnanců, vyčerpána.