Společenské centrum se rychle zaplňuje
PRAHA (flp) - Důvěra maloobchodních prodejců v nové obchodně společenské centrum Igy v Českých Budějovicích, jehož investorem je společnost ING Real Estate Development, vzrůstá. Podle realitní společnosti Cushman & Wakefield Healey & Baker (CWHB), která pronájem obchodních ploch zajišťuje, je rok před otevřením obsazeno 67 procent prodejní plochy.
„Chceme do Českých Budějovic přivést vedle zavedených značek, jako jsou například Orsay, Pietro Filipi či Bushman, i značky nové. Mezi nimi bude například New Yorker, Puntanela nebo Factory Pro,“ říká Martin Žížala, vedoucí oddělení pronájmu maloobchodních prostor společnosti CWHB.
Igy se veřejnosti otevře na přelomu října a listopadu 2004 v blízkosti historického centra jihočeské metropole. Kromě obchodních ploch nabídne komplex také sportovní a zábavní atrakce, jako například bowling, bazén či multifunkční sál s kapacitou šesti set diváků. Po otevření se centrum stane největším obchodně společenským zařízením v regionu.