Bratři Marcianové začali svou úspěšnou cestu na vrchol módního světa v roce 198
Jejich myšlení nabourávalo konvence doby. Do módy vnesli zvláštní charisma individuality a neodolatelnou esenci luxusu. I dnes jsou jejich nápady inovativní, originální a za každých okolností neskonale šik. Stejně jako jejich móda značky Guess.
Bratři Marcianové z Francie začali svou úspěšnou cestu na vrchol módního světa v Americe v roce 1981. Jejich revoluční džíny, které byly na rozdíl od ostatních modelů té doby střiženy na tělo, dokonale zdůrazňovaly postavu nositelky. Prvních 24 kusů zmizelo ze stojanů obchodního řetězce Bloomingdales, který je od bratrů Marcianů koupil, během dvou hodin. Kombinace vytříbeného evropského vkusu spolu s vášní amerického Západu definovala jedinečný fenomén jménem Guess.
Značka rychle vzbudila obrovský zájem u mladé generace a stala se módní ikonou sklonku dvacátého století. Velký úspěch zaznamenaly i jejich nezapomenutelné reklamní kampaně, které bořily zaběhnuté konvence a světu představovaly provokativním způsobem sexy modelky. Díky neomylnému instinktu Paula Marciana a jeho šestému smyslu při objevování nových tváří spolupracoval Guess od začátku s těmi nejlepšími světovými topmodelkami, jako jsou například Claudia Schifferová, Eva Herzigová, Laetitia Casta nebo Naomi Campbellová.
V současnosti značka Guess navrhuje kompletní kolekce dámských, pánských i dětských modelů. V nabídce nechybí ani pestrá nabídka doplňků - obuvi, kabelek, peněženek či pásků, nově i plavek. Sortiment Guess je dnes k dostání ve více než 700 obchodech po celém světě.
Kolekce Guess by Marciano na jaro a léto 2007 líčí muže sebevědomého, který spoléhá na svůj vytříbený vkus a eleganci. Modely uspokojí i nejnáročnější zákazníky, kteří volí dokonalé obleky podtrhující jejich osobitý styl. Elegantní linii Guess by Marciano charakterizují klasické linie v moderním podání a tónech tradiční bílé, světle šedé, modré či černé. Čisté linie, chladivý len a měkká bavlna zase tvoří modely pro volný čas. Barevná paleta přechází z přírodní béžové, bílé a khaki k trendové modré. I dámská kolekce Guess by Marciano na jaro a léto 2007 je prozářená sluncem a přináší nové styly, které dokonale zdůrazní ženskou postavu. Šaty, sukně, kalhoty i topy jsou inspirované mořským příbojem a ozdobené květinovými a zvířecími motivy.
Linie Guess Jeans je určena všem rozhodným mužům upřednostňujícím oblečení, které se snadno nosí a lehce kombinuje. V materiálech převládají revoluční verze japonského odlehčeného denimu na léto. Vedle legendárních džínových kalhot nechybí ani výběr praktických šortek v army stylu či košil a třiček. Vyhledávaným sortimentem této značky jsou také kožené bundy. Originální detaily a dokonalé zpracování podtrhují jedinečný vzhled muže, který vyčnívá z davu. Dámská linie Guess Jeans je inspirovaná ikonami dob minulých. Kolekce na jaro a léto 2007 je ve znamení úzkých kalhot, krátkých džínových bundiček, sexy šortek a vypasovaných sáček. Džínovina všech odstínů, od bílé po modročernou, je zdobená nápaditými detaily a květinovými výšivkami.
Jedinečný styl Guess vás uchvátí. Zajděte se sami přesvědčit do butiků v Pařížské ulici 22 v Praze 1, v obchodní pasáži Myslbek v Praze 1 nebo v OC Nový Smíchov v Praze 5. Samostatný obchod s doplňky naleznete v OC Tesco Letňany. Mimopražské zákaznice či zákazníky potěší obchod v Brně v OC Olympia.