Americký startup Drizly, jehož předmětem podnikání je prodávání alkoholu přes internet, se chce stát dominantí silou na trhu. Výrazně chce rozšířit svou nabídku a hodlá expandovat do zahraničí.
Bostonský startup Drizly, který byl založen před čtyřmi roky, si zakládá na rychlosti. Alkohol, který si uživatelé mohou objednávat přes mobilní aplikaci, se zavazuje dodávat do jedné hodiny z místních obchodů. Teď však přichází s novinkou - objednání na přesný čas druhý den. Tento krok by měl výrazně rozšířit nabízený sortiment a udělat z Drizly dominantní sílu na poli on-line objednávání alkoholu.
Pro okamžité dodání totiž u lokálních prodejců může existovat jen omezená nabídka, zatímco při dodání následující den už je možné využít služby prodejců, kteří nesídlí v těsném sousedství objednávajícího.
Přečtěte si o rostoucí popularitě japonské whisky Úspěch japonské whisky má podpořit domácí slad |
„Naším plánem nikdy nebylo být jen on-demand. Vždy jsme chtěli být internetovým obchodem a to, co se povedlo na poli knih nebo hudby, napodobit s alkoholem. Zároveň ale zůstáváme pokorní, stále jsme malý technologický startup“ říká Nick Rellas, výkonný ředitel Drizly.
Drizly ale už dlouho není malá firma. Vydělala už přes sedmnáct milionů dolarů a zaměstnává 58 lidí v dvaceti trzích. V únoru letošního roku navíc poprvé expandovala do zahraničí. Své služby začala ve spolupráci s prodejcem Liquor Stores N.A. nabízet i v sousední Kanadě, konkrétně ve městě Edmonton.
„Toto partnerství je velkým milníkem v krátké historii naší společnosti a těšíme se na to, až naše služby začneme nabízet v Edmontonu,“ okomentoval expanzi Rellas. Už tenkrát zároveň přiznal, že už probíhají jednání s prodejci z ostatních zemí, konkrétní termín pro další rozšíření působnosti ale neuvedl.