Menu Zavřít

Velké přestupy

1. 9. 2003
Autor: Euro.cz

Roman Stupka, David Duroň

PRAHA (oh) – Organizační změny a uvedení nových tváří do top managementu Českého Telecomu, které v rozhovoru pro týdeník EURO avizoval generální ředitel firmy Gabriel Berdár (EURO 32-33/2003), nabývají reálnějších obrysů. ČTK minulý týden přinesla informaci, že novým obchodním ředitelem by se měl stát dosavadní náměstek České pojišťovny pro obchod a marketing Roman Stupka, na pozici ředitele pro restrukturalizaci a privatizaci by měl nastoupit dřívější finanční manažer Eurotelu Michal Heřman a marketingovým ředitelem by se měl stát David Duroň, který momentálně šéfuje komerční divizi největšího alternativního operátora GTS. Mluvčí Telecomu Vladan Crha týdeníku EURO řekl, že firma komunikuje personální změny managementu až v okamžiku, kdy jejich příchod odsouhlasí příslušný orgán společnosti. „Nevylučuji ale, že v relativně krátké době některá jména oznámíme,“ řekl Crha. Týdeník EURO získal vyjádření nejvážnějšího kandidáta na pozici šéfa obchodního úseku Romana Stupky. „Mohu Vám potvrdit, že jsem skutečně byl osloven Českým Telecomem, jedná se o pozici obchodního ředitele,“ uvedl Stupka pro týdeník EURO. Jednání by měla podle jeho názoru skončit během necelého měsíce. „Před koncem září by mělo být vše dotaženo do konce,“ dodal. Novým marketingovým ředitelem Telecomu by se měl stát David Duroň, ten však nechce vyjednávání komentovat. „Nedělám to často ani rád, ale tentokrát nechám informaci bez vyjádření,“ řekl pouze týdeníku EURO.

  • Našli jste v článku chybu?