Kampaň Nokia
PRAHA – (flp) Nejmasivnější samostatnou reklamní kampaň za poslední tři roky chce spustit koncem léta tuzemská pobočka největšího světového prodejce mobilních telefonů – společnosti Nokia. Akce by měla podpořit novinku N-Gage, přístroj na pomezí mobilního telefonu a kapesní herní konzole. Marketingový ředitel firmy Petr Hošek týdeníku EURO prozradil, že by se výše prostředků, které společnost hodlá do reklamních aktivit vložit, měla pohybovat mezi deseti až dvaceti miliony korun. Šéf marketingu však dodává, že kampaň je stále ve stadiu příprav, takže přesné náklady na propagaci zatím vyčíslit nelze. V Nokii nicméně už nyní vědí, jaké komunikační kanály pro propagaci novinky využijí. Hošek uvedl, že největší část reklamního rozpočtu by měla spolknout televize a v menší míře i tisk. Naopak outdoorová (venkovní) propagace není údajně pro N-Gage vhodným komunikačním kanálem.