Menu Zavřít

Věří v nová a netradiční média

19. 1. 2006
Autor: Euro.cz

Wunderman

PRAHA (nad) - Do agentury Wunderman nastoupil jako kreativní ředitel Richard Stiebitz. V reklamě působí přes deset let. Začal jako art director junior v Mark/BBDO, následně pracoval jako senior art director v Y&R na značkách Gambrinus, Fernet Stock a Ford. Podílel se na startu třetího mobilního operátora OSKAR, od vzniku názvu a loga až po první kampaně. Poté ve funkci kreativního ředitele DDB pracoval na kampaních pro VW, Philips, McDonald’s, Knorr, ČSOB, ING. V poslední době jako jeden z kreativních ředitelů Saatchi Praha pomáhal při přeměně Paegasu v T-Mobile a na následujících kampaních. Věří v nová a netradiční média a v hledání neprobádaných cest. To ostatně souvisí i s jeho zálibou v cestování do stěží přístupných a málo známých míst.

  • Našli jste v článku chybu?