PRAHA (han) – Sázka na levné Fabie se zřejmě mladoboleslavské Škodovce vyplatila. V červenci zaznamenala nárůst prodejů o 9,2 procenta. Ve srovnání se stejným měsícem roku 2002 si tuzemští zákazníci zakoupili o 551 vozů Škoda více. Automobilka v červenci prodala celkem 6 559 vozů Superb, Octavia a Fabia. Tržní podíl značky Škoda dosahuje 52 procent.
Téměř desetiprocentní zvýšení prodejů v sedmém měsíci potvrzuje úspěch prodejních a reklamních kampaní, které Škoda Auto pro své zákazníky připravila v uplynulých měsících. Jen v rámci akce „Teď na to máte“ nabízející fabii již od 3500 Kč měsíčně včetně povinného ručení a havarijního pojištění si nový vůz s okřídleným šípem ve znaku zakoupilo více než šest tisíc zákazníků.
Největší podíl na prodejích v ČR měla v červenci modelová řada Fabia, z jejíchž karosářských variant hatchback, combi, sedan či praktik si vybralo nový vůz 4985 zákazníků. Octavii či Octavii Combi si zakoupilo 1243 automobilistů. Prostorná limuzína Superb, oceněná mimo jiné titulem Nejoblíbenější auto ČR 2003, má od července 331 nových majitelů.
Od 4. srpna jsou všechny vozy Škoda k dispozici v provedení modelového roku 2004. V nabídce jsou nové prvky i výbavy a u modelu Superb také nové agregáty. V nabídce prodejní sítě Škoda Auto jsou nově také tři akční modely Flash, Drive a Rider na bázi modelů Fabia, respektive Octavia.