Volba spotřebitelů 2007
Češi rádi mlsají tabulkové čokolády Milka, pijí staropramen, děti se mohou utlouct po sýrech Apetito Kidiboo a všichni nadšeně uklízejí s prachovkou Pronto Duster. Alespoň to vyplynulo z výsledků 7. ročníku programu Volba spotřebitelů 2007 – Nejlepší novinka, který oceňuje novinky a inovace na českém trhu rychloobrátkového zboží. Vítězné výrobky vyhlásila společnost Atoz Event v rekordním počtu 26 kategorií, spotřebitelé vybírali z 80 přihlášených výrobků eventuálně výrobkových řad. Ocenění vzešla z výzkumu na reprezentativním panelu dvou tisíc domácností agentury GfK Praha. Systém hodnocení výrobků respondenty se skládal ze dvou částí – atraktivity výrobku pro spotřebitele a úmyslu jej opětovně zakoupit. „Zájem firem o účast nás utvrzuje v tom, že program je pro výrobce a distributory, a hlavně pro jejich novinky a inovace přínosný,“ uvedla Radka Reichelová, projektová manažerka programu ze společnosti Atoz Event. „Na českém rychloobrátkovém trhu sice hraje dominantní úlohu cena, avšak spotřebitelé se stále více rozhodují na základě kvality produktu a bonusů, které jim výrobek může nabídnout. Smyslem programu Volba spotřebitelů je právě zvýšit důraz na kvalitu produktů,“ dodala. Kompletní přehled všech výrobků, které se zúčastnily letošního ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, naleznete na www.volba–spotrebitelu.cz.