Na stánku mne zaujalo číslo Profitu s atraktivní obálkou (krokodýl v bagetě). Když jsem zjistil, že uvnitř najdu také téma daňových zákonů, rozhodl jsem se váš časopis koupit. Teprve při nákupu jsem zjistil, že je to Profit ... časopis, který jsem v první polovině 90.
let četl, ale potom jsem v něm už nenacházel tolik užitečných článků.
Současná podoba Profitu mne velice mile překvapila! Kdybych hovořil o autě, nazval bych ho „nadupaným“. Našel jsem hned několik článků, které mne zaujaly. Už zmíněné nejasné daňové předpisy, které trápí nejen mne, ale snad každého podnikatele, kterého znám. Doufám, že váš časopis sledují i politici, aby viděli, co nás skutečně trápí, a že je s tím potřeba něco dělat!
Nezklamalo mne (jak to často u lákavých titulních stran různých časopisů bývá - bohužel…) ani „titulní“ téma o chovu netradičních zvířat. Zajímavé počteníčko! A tak bych mohl pokračovat: Nečekaně kontroverzní rozhovor o obchodních řetězcích, podrobný a srozumitelný přehled právní regulace reklamy, informace o cashbacku nebo užitečné rady o zálohování počítačových dat.
Co mne ale vzhledem k oboru podnikání dostalo nejvíce, jsou informace nazvané Příležitosti. Jak je důležité mít včasná avíza o chystaných investicích veřejné správy, o tom bych mohl napsat snad celou knihu. Když už je totiž zakázka oficiálně zveřejněna na Centrální adrese, často už bývá pozdě začít se o ni zajímat.
Nevím, jestli se vám zrovna tohle číslo nějak výjimečně povedlo, nebo to je „normální“, ale určitě si zkusím koupit Profit i příště.
Zajímají nás vaše názory! Jak se vám líbí nová podoba Profitu? Jaký je váš názor na konkrétní témata, o kterých píšeme? Čím by měla nová vláda začít zlepšovat podnikatelské prostředí? Co vám komplikuje vaše podnikání a co vás naopak potěšilo? Pište nám na e-mail profit@profit.cz nebo reagujte přímo pod konkrétním článkem na www.profit.cz!