PRAHA (hat) - Když společnost Net Travel.cz loni v září oznamovala vstup strategického partnera, firmy Unimex Group, která v ní koupila 50procentní podíl, hovořilo se i o možnosti expanze na zahraniční trhy. Koncem prosince firma plány proměnila v realitu prostřednictvím své dceřiné společnosti Net Travel.sk. Net Travel.cz zakoupila přes 250 zajímavých slovenských domén, mimo jiné www.LastMinute.sk, www.LastMoment.sk či www.FirstMoment.sk. „Vstup na slovenský trh jsme začali společně připravovat již od jara 2005 a bez finanční podpory našeho partnera by taková razance nebyla možná,“ komentoval to marketingový ředitel Net Travel.cz Petr Staněk.
V průběhu deseti let by se firma chtěla stát jedničkou na slovenském trhu. O expanzi do okolních zemí zástupci společnosti zatím neuvažují. V České republice patří Net Travel.cz ke špičce v oboru on-line prodeje zájezdů.