Vydavatelství Mladá fronta opakovaně získalo od české agentury na podporu obchodu CzechTrade zakázku na redakční služby pro Oficiální portál pro podnikání a export BusinessInfo.cz. Nová zakázka tak kontinuálně navazuje na spolupráci zahájenou již od roku 2013 a zahrnuje především poskytování informací zejména pro malé a střední podnikatele.
Agentura CzechTrade si na zajištění redakčních služeb pro portál BusinessInfo.cz vybrala z několika přihlášených uchazečů opakovaně vydavatelství Mladá fronta. Hlavním cílem portálu je zjednodušit podnikatelům orientaci v informacích a službách poskytovaných státní správou.
Informace pro podnikání jsou na portálu na jednom místě. Uživatelé zde naleznou přehledné návody a informace, jak začít podnikat, vyřídit si živnost, jak přiznat a zaplatit daně, dále souhrnné teritoriální informace ze všech zemí světa, exportní příležitosti v podobě poptávek, nabídek a tendrů či aktuální zpravodajství. Portál slouží jako hlavní zdroj informací pro exportéry.
Projekt BusinessInfo.cz spadá pod ekonomickou divizi vydavatelství Mladá fronta, kam patří týdeník Euro a další ekonomicky zaměřené tituly. Obsahovou část projektu bude zajišťovat redakce vedená Pavlem Hubáčkem, který projekt vedl již v minulém období. „Zpracovávat budeme veškeré textové podklady, právní či daňové texty, články, databáze a jejich publikace. Zajišťovat budeme e-learningové návody pro uživatele portálu, krátké video-reportáže a další audio-video obsah“, řekl Pavel Hubáček, šéfredaktor portálu BusinessInfo.cz.
Předpokládaná celková hodnota čtyřleté zakázky představuje podle zadávací dokumentace výše 30,9 milionu korun.