Vedení týdeníků PROFIT a Czech Business Weekly se ujali tři noví manažeři - Erich Handl jako ředitel redakcí, Petr Korbel je novým šéfredaktorem týdeníku PROFIT a Raymond Johnston šéfredaktorem Czech Business Weekly.
Ing. Petr Korbel byl jmenován novým šéfredaktorem podnikatelského týdeníku PROFIT
Petr Korbel se stal novým šéfredaktorem podnikatelského týdeníku PROFIT. Narodil se v roce 1961 a vystudoval Vysokou školu ekonomickou (1984). Jako novinář začal působit postupně v deníku Mladá fronta Dnes (1992), dále v deníku Právo (1993–2000) a v týdeníku Ekonom jako vedoucí týmu „Podniky“ (2001–02/2009). Petr Korbel se bude ve své nové pozici věnovat především rozvoji redakce, rozšiřování čtenářské skupiny a celkovému kvalitativnímu posunu podnikatelského týdeníku PROFIT.
Petr Korbel ke svému jmenování řekl: „Mým cílem je udržet rostoucí trend čtenosti a vysokou úroveň týdeníku PROFIT. Přijít s novými nápady, které zvýší jeho čtivost, přinesou více nových informací a zaměří časopis tak, aby si v něm podnikatelé mohli počíst sami o sobě,“ říká Petr Korbel.
Raymond Johnston byl k 1. 2. 2009 jmenován novým šéfredaktorem týdeníku Czech Business Weekly
Raymond Johnston vystudoval žurnalistiku (1983) a filmovou historii na University of Wisconsin (1988). V oblasti médií pracoval již během studií vysoké školy, a to pro síť státních televizí ve státě Wisconsin, USA (1992). Poté pracoval jako editor pro jeden z finančních televizních pořadů ve státě New York City (1994) a dále, před rozvojem dnešních internetových vyhledávačů, pracoval také v USA jako reportér pro internetový zpravodajský portál. V Praze žije již od roku 1996, kde nejprve jako redaktor a korektor, poté jako šéfredaktor působil v týdeníku The Prague Post (1997–2005), následovně jako zástupce šéfredaktora týdeníku Czech Business Weekly, kde působí již od roku 2005.
Raymond Johnston ke svému jmenování říká: „Nyní v období, kdy Česká republika dokazuje svým sousedům i ostatním zemím, že je kvalitním lídrem EU, se chci zaměřit na lepší pokrytí zpráv z regionu střední a východní Evropy. Věřím, že přinesu do současného způsobu pokrytí zpráv anglosaský pohled na věc se zaměřením na zprávy a ověřitelná fakta, která čtenářům přinášíme v novinářsky čistém, nezaujatém a objektivním stylu.“
Ing. Erich Handl, MBA, se k 6. 1. 2009 stal ředitelem redakcí podnikatelského týdeníku PROFIT a týdeníku Czech Business Weekly
Erich Handl se narodil v roce 1971, vystudoval veřejnou správu na Vysoké škole ekonomické (1997) a obor finance na University of New York v Praze (2001). V roce 1992 začal pracovat jako ekonomický novinář v Mladé frontě DNES. Po osmiletém angažmá v tomto deníku přestoupil v roce 2000 do týdeníku Euro. Mezi lety 2004 a 2007 byl pak šéfredaktorem týdeníků PROFIT a CBW, se kterými spolupracoval i v loňském roce.
„Rád bych personálně posílil redakce v obou týdenících a poté se věnoval strategickému řízení obou titulů. PROFIT by měl projít změnou layoutu a částečně i obsahového zaměření. Nadále zůstane praktickým časopisem pro podnikatele, ale bude se více věnovat příběhům úspěšných byznysmenů, jejich společenskému životu a stylu,“ říká Erich Handl.
„S podobou i kvalitou Czech Business Weekly jsem spokojen. Týdeník je ale třeba zviditelnit na trhu tak, aby se stal hlavním zpravodajským časopisem pro anglicky hovořící komunitu v České republice.“ dodává Handl.