Internetový vyhledávač módy Glami z české investiční skupiny Miton vstoupí do Maďarska. Jde o devátý trh, kde služba začne fungovat. Glami působí pod různými značkami v Česku, na Slovensku, v Německu, Španělsku, Francii, Polsku, Itálii a Rumunsku. Pro vstup na maďarský trh se firma rozhodla kvůli tamnímu velkému zastoupení mezinárodních obchodníků, se kterými spolupracuje na jiných trzích, i rozvinutému trhu lokálních e-shopů.
Glami funguje čtyři roky a za tu dobu přinesl partnerským obchodům obrat téměř šest miliard korun, což jej podle jeho vyjádření řadí na první místo ve střední a východní Evropě. Glami je hlavní značkou skupiny Inspigroup, která na svých portálech sleduje produkty od více než 20.000 značek z 2400 e-shopů. Dohromady službu sleduje na všech sociálních sítích přes 4,4 milionu lidí. Letos by měl obrat firmy překročit tři miliardy korun.
Lidl spojil síly s topmodelkou Heidi Klum. Čtěte více
„Věříme, že internetový trh s módou bude dál rychle růst. Zvyšovat se bude jak nabídka, tak počet zákazníků, kteří si módu vybírají a kupují online,“ uvedl výkonný ředitel Glami a partner Mitonu Tomáš Hodboď.
Inspigroup vznikl v roce 2012 jako projekt sdružující vyhledávače módy. Pod značkou jsou zastoupeny projekty Glami, Domodi, Stileo, a Allani. Investorem je investiční skupina Miton. Mezi nejznámější projekty Mitonu patří Bonami, Rohlik, Restu, Biano, Driveto, GoOut a Startupjobs.
Dále čtěte: