Menu Zavřít

Výhodná cena rozhoduje

22. 5. 2009
Autor: Euro.cz

Nákupy přes internet mgr.

Z průzkumu českého internetového nákupního centra Obchodní-dům.cz vyplývá, že k nejčastějším argumentům pro nákup na internetu patří výhodné ceny a komfortní a rychlé dodání zboží až do domu. Nejaktivněji přitom na internetu nakupuje generace třicátníků. Do průzkumu se v prvním čtvrtletí 2009 zapojilo 11 432 respondentů z řad zákazníků internetového obchodu Obchodní-dům.cz, přičemž podíl mužů a žen se téměř shoduje s poměrem českých uživatelů internetu – muži proti ženám byli v převaze 54 : 46.
Dále se ukázalo, že na internetu nakupují zákazníci všech věkových skupin a nejčastěji jde o osoby v pracovním poměru (69 procent), zákazníci z řad živnostníků, důchodců či matek na rodičovské dovolené tvoří sedm až osm procent. Na internetu utratí 47 procent zákazníků více než deset tisíc korun ročně.

Koláč…

  • Našli jste v článku chybu?