Menu Zavřít

Vypere a pobaví

10. 12. 2007
Autor: Euro.cz

Reklamy na čisticí prostředky vůbec nemusí být nudné. A to i přesto, že ve většině z nich slaboduchá žena nadšeně radí, v čem si máme vyprat nebo čím se nejlépe myje záchodová mísa.

Co s tím sklem?

Neviditelné sklenice na vás budou čekat uvnitř myčky, pokud budete používat doporučené mycí tablety. Prostě s křišťálovou čistotou bez nejmenších šmouh se blýskla agentura MARK BBDO.

Nic pro barvoslepé

Ariel Color dokáže zachovat barvy vašeho oblečení pořád stejně zářivé. Barvy budou svítit a vy v čistém oblečení také. Pestrou mozaiku do citylightu v šedivé ulici sestavila agentura Saatchi&Saatchi Varšava.

Pořádná pranice Pokud vaše oblečení vypadá, jako byste právě vylezli z kanálu, hoďte ho do pračky značky Videocon. Ta se dokáže poprat s každou špínou a ze souboje vyjít vítězně. Alespoň podle bombajské pobočky agentury Ogilvy & Mather.

Stačí jen kapka… I ta vám údajně vodu krásně napění a vy umyjete mnohem a mnohem více nádobí. V Praze stejně jako v Malajsii. Pokud to není nějaká mediální bublina JWT Singapur.

bitcoin_skoleni

Špína to tu nepřežije

Sójoví chlapíci na vašem oblečení nemají šanci. Převálcuje je totiž legie dobře organizovaných mikročističů Tide Ultra. Vítězné tažení po světových festivalech s touto kampaní absolvuje Saatchi&Saatchi New York.

  • Našli jste v článku chybu?