Tuzemští výrobci silničních vozidel zvýšili v prvním čtvrtletí produkci o téměř tři procenta na 112 077 vozů. Nejvíce jich tradičně vyrobila Škoda Auto, jejíž produkce ale klesla o 2,3 procenta na 109 824 osobních aut. Škoda - letos jediný výrobce osobních aut na trhu - dominovala i v kategorii lehkých užitkových vozidel, když vyrobila 452 vozů tohoto segmentu.
Další značka Magma vyrobila a dodala na český trh pět aut. S třetinovým propadem se potýkali výrobci nákladních aut. Z jejich výrobních linek sjelo celkem 459 aut. Největším výrobcem je kopřivnická Tatra s produkcí 326 vozů, následuje Daewoo Avia se 132 vyrobenými vozy. Dařilo se výrobcům přípojných vozidel, kteří zvýšili produkci o 38 procent na 589 kusů. Nejvíce vyrobila značka Schwarzmuller, která na trh dodala 313 přívěsů a návěsů. O pět procent na 433 vozidel stoupla výroba autobusů, kde dominovala Karosa s 374 vozidly. Na tříčtvrtinovém propadu výroby motocyklů se projevil zejména úbytek zájmu o stroje s objemem válců nad 50 ccm. Výrobu opustilo celkem 325 motorek všech kubatur. Nejvíce, 309 motocyklů, vyrobila týnecká Jawa.