Je to sice drobnost, ale taková, která dokáže vykouzlit úsměv na tváři. Marketingové oddělení společnosti Mondelēz International, která do tuzemska dodává mimo jiné čokolády Milka, se rozhodlo, že svůj nejvyhlášenější produkt nechá modifikovat. Alespoň dočasně. Na kostičkách některých čokoládových tabulek s fialovou krávou na obalu nyní můžete namísto ikonického logotypu nalézt jednotlivá slova a smajlíky, z nichž lze sestavit osobité vzkazy.
Od zbrusu nové marketingové kampaně si vedení firmy slibuje povzbuzení kreativity v řadách svých věrných zákazníků i navození lepší atmosféry. „Probíhající pandemie a s tím související nové situace, kterým ve svých životech najednou musíme čelit, včetně omezení společenských kontaktů, s sebou nepřinášejí dobrou náladu,“ říká Jakub Barvínek, manažer značky Milka. „A ona to nemusí být vždycky velká gesta, často stačí opravdu málo, abychom se vzájemně potěšili, a tak si i pomohli,“ dodává s tím, že originální vzkazy lze vytvářet i prostřednictvím webových stránek značky.
Emotikony najdou zákazníci na čokoládách Milka Alpenmilch, které jsou nejoblíbenějším produktem značky. Součástí nové kampaně je i soutěž o fialově zbarvené polštářky s potiskem. Zúčastnit se může každý, kdo si zakoupí jakýkoliv výrobek značky Milka a nechá si zaregistrovat účtenku. Každý den bude vysolováno hned 50 šťastlivců.
Podobných marketingových kampaní má Milka za sebou spousty. Z těch nedávných stačí vzpomenout například na „vánoční poděkování“, které spočívalo v nominaci příbuzných, kamarádů, známých či kohokoliv jiného, o němž si nominující myslel, že by si za své činy a skutky zasloužil být obdarován. Společnost následně vybrala 200 vyvolených a zaslala jim speciální dárkový balíček. O rok dříve pro změnu vzbudila velký ohlas její akce zaměřená na podporu neslyšících.
Produkty Milka patří mezi nejprodávanější čokolády nejen na tuzemském trhu. I kvůli tomu ale musí Mondelēz často odrážet podezření spotřebitelů, kteří si stěžují, že kvalita jeho výrobků se liší v závislosti na tom, do jaké země jsou dováženy. Milka je ale v České republice stejná jako u sousedů, řekla nedávno mluvčí Mondelēzu Gabriela Bechynská serveru Vitalia.cz (stejně jako Euro.cz ho vydává společnost Internet Info).