Menu Zavřít

Z Pekingu do Budapešti

21. 10. 2005
Autor: Euro.cz

PricewaterhouseCoopers

PRAHA (maš) - Sedm zemí ze střední a východní Evropy a Asie nabízí nejlepší investiční možnosti pro evropské maloobchodní společnosti. Tvrdí to čtvrté vydání studie maloobchodu a trhu spotřebního zboží společnosti PricewaterhouseCoopers. Ta zaujme i svým názvem: „Z Pekingu do Budapešti: Vítězné značky, vítězné formáty”. Studie uvádí, že Čína, Indie, Vietnam a Turecko zůstávají - podobně jako v loňském roce -nejdůležitějšími cíli investorů. Nově se k nim řadí Rusko, Rumunsko a Bulharsko. Uplatnit se na těchto tranzitivních trzích je velice složité. Úspěšné mohou být pouze ty společnosti, které přijdou s novými produkty a formáty odrážejícími rychle se měnící přání zákazníků v těchto regionech. „Přijetí politiky expanze na jednom nebo více trzích s rostoucím potenciálem je pro evropské maloobchodní společnosti strategickou nutností,” říká Jacques-Etienne de T’Serclaes, vedoucí globální skupiny pro maloobchod a spotřební zboží společnosti PricewaterhouseCoopers. “Aby uspěly na tranzitivních trzích a využily příležitosti, které před nimi leží, musí vzít v úvahu specifické podmínky těchto trhů.” Do studie bylo zahrnuto dvacet zemí s nejvyšším tržním potenciálem.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).