Komerční banka (KB) odstartovala novou reklamní kampaň s názvem Odhalení. Jednou z tištěných verzí je plakát zobrazující dva gaye propagující Konto G2, což je typ účtu s kontokorentem až do výše dvaceti tisíc korun a možností vytvořit si vlastní vzhled platební karty. Banka rovněž označuje plakát s homosexuálním párem logem „Život bez cenzury“. Odborníci hodnotí reklamu pozitivně a tvrdí, že jde o prolomení bariér. Inzerce zobrazující homosexuální pár, který propaguje nějaký produkt, se totiž v Česku na rozdíl od zahraničí téměř nevyskytuje.
„Cílem kampaně je nejen zvýšení podílu na trhu v klíčových segmentech zmíněných bankovních produktů, ale také rozšíření klientské základny,“ uvedla mluvčí KB Romana Ondrůšková s tím, že tento koncept komunikace je zaměřen na klíčové finanční produkty, jimiž jsou hypoteční a spotřebitelské úvěry, dále úvěry pro podnikatele a platební karty. Strategie je prý postavena na personifikaci produktů - tedy přiřazení lidské tváře každému produktu.