JANA MOUCHOVÁ, ŘEDITELKA METROPOLE ZLIČÍN: * Některá nákupní centra fungují lépe, jiná zase hůře. Co je podle vás příčinou? Úspěšnost stávajících nákupních center ovlivňuje zvláště poloha a dopravní dostupnost, a to jak hromadnou dopravou tak vlastními auty. Velký význam má i skladba nabízených značek.
JANA MOUCHOVÁ, ŘEDITELKA METROPOLE ZLIČÍN:
Některá nákupní centra fungují lépe, jiná zase hůře. Co je podle vás příčinou? Úspěšnost stávajících nákupních center ovlivňuje zvláště poloha a dopravní dostupnost, a to jak hromadnou dopravou tak vlastními auty. Velký význam má i skladba nabízených značek. Neméně důležitá je i celková atmosféra centra - zákazník by se měl cítit příjemně, mít možnost najít i příležitost k odpočinku nebo relaxaci. Máte v Metropoli Zličín ještě volné plochy nebo se případní zájemci musí zapisovat na „čekací“ listinu? Nájemce si můžeme vybírat - minimálně z těch, kteří jsou právě na čekací listině. Volné nájemní plochy nemáme. Při vybírání konkrétního obchodníka zohledňujeme stávající skladbu nájemců a je-li to možné, vhodně je doplňujeme novými. Evidujete nějaké stížnosti ze strany nájemců? S našimi nájemci se snažíme být v kontaktu, a problémům tak spíše předcházet, i když při počtu 140 obchodních jednotek to samozřejmě není úplně snadné. Pokud se nějaký problém vyskytne, a ať je to cokoliv, od záležitostí technického charakteru až po obchodní, je naší snahou ho co nejdříve vyřešit. Konkurence ve vaší sféře postupně narůstá. Jak se s tím vypořádáváte?**
V posledním roce počet obchodních center překotně roste, přičemž kupní síla obyvatelstva ani jeho počet se příliš nemění. To ovlivňuje i životaschopnost některých nákupních galerií. Šanci na úspěch i v dalších letech budou mít jen takové, které budou sledovat trendy a dokážou zákazníky zaujmout dobrou nabídkou.