Petr Kopecký
PRAHA (tpk) – Petr Kopecký (33) od poloviny září nastupuje na post náměstka generálního ředitele pro obchod a marketing v České pojišťovně. Nahradí tak Romana Stupku, který nastoupil do Českého Telecomu (35/2003).
Jeho posledním působištěm byla pozice ředitele divize telekomunikací a finančních služeb u společnosti LogicaCMG, předtím pracoval například jako generální ředitel reklamní agentury MARK/BBDO či ředitel klientského servisu v agentuře McCann-Erickson. Kopeckého, jenž vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, označil časopis Marketing & Media Europe za jednu ze čtyřiceti nejlepších evropských marketingových osobností v kategorii do 40 let.
Je ženatý, hovoří anglicky, rusky a německy a domluví se rovněž španělsky. Jeho záliby jsou převážně z oblasti sportu. Hraje golf, lyžuje a jezdí na koni. S oblibou také poznává vzdálené země.