PRAHA (zao) - Příliv zahraničních investic do České republiky pokračuje. Britská společnost Westcombe International Research se na sklonku minulého roku rozhodla vybudovat v Olomouci své call centrum. Vstup firmy do Česka ovlivnila zdejší kvalitní infrastruktura, umístění ve středu Evropy, úroveň vzdělanosti i kvalifikace pracovních sil, a v neposlední řadě také investiční pobídky Czechinvestu.
Westcomb se zaměřuje na mezinárodní marketingové průzkumy pro firmy, jako Accenture, Hewlett Packard, IBM nebo Microsoft. Zahájení provozu olomouckého centra naplánované na počátek února letošního roku okomentoval Justine Kemp, generální ředitel Westcombe: „Tento typ investice je možné umístit prakticky kamkoliv. My jsme se ale rozhodli pro Olomouc, protože tu sídlí Univerzita Palackého a je tady dost studentů mluvících anglicky a dalšími jazyky, kteří se v call centru dobře uplatní.“