Barnes & Noble
Internetové knihkupectví Barnes & Noble patří i díky své webové adrese (www.book.com) hned po legendárním Amazon.comu mezi nejznámější internetové prodejny literatury. Na svých stránkách zveřejňuje i žebříčky nejprodávanějších titulů, které umožňují rychle získat informaci o tom, co se ve světě nejvíce čte. A jaké jsou nyní nejúspěšnější byznys knihy podle Barnes & Noble? 1. The Millionaire Mind od Thomase J. Stanleyho. (vydal Andrews & McMeel v únoru 2000, 406 stran, cena: 13,47 USD) 2. Online Investing od Jona D. Markmana. (vydal Microsoft Press v září 1999, 336 stran, cena: 19,99 USD) 3. The New New Thing od Michaela Lewise. (vydal Norton, Ww v říjnu 1999, 256 stran, cena: 18,16 USD) 4. The Lexus and the Olive Tree od Thomase L. Friedmana. (vydal Farrar, Straus & Giroux v dubnu 1999, 394 stran, cena: 19,25 USD) 5. The Millionaire Next Door od Thomase J. Stanleyho a Williama D. Danka. (vydal Simon & Schuster Trade v září 1998, 258 stran, cena: 7 USD) 6. The Gorilla Game od Geoffreye A. Mooreho, Paula Johnsona a Toma Kippola. (vydal HarperCollins v říjnu 1999, 358 stran, cena: 18,90 USD) 7. Investing For Dummies od Erica Tysona. (vydal International Data Group v srpnu 1999, 437 stran, cena: 15,99 USD) 8. customer.com od Patricie B. Seyboldové a Ronniho T. Marshaka. (vydal Random House v říjnu 1998, 360 stran, cena: 17,97 USD)