Projekt má vlastní značku s vlastním logotypem
Projekt „Živé nádraží“ má kromě samotné revitalizace nádražních objektů také výrazný podtext z hlediska měnící se image Českých drah. České dráhy se rozhodly pojmout celou revitalizaci stanic nikoli jako „rekonstrukci nádraží“, ale jako celkovou změnu image prostor, kde se železniční doprava prolíná se životem městských center. Projekt má proto vlastní značku s vlastním logotypem tak, aby tato aktivita směřující k dalšímu zvyšování kvality služeb poskytovaných cestujícím byla jasně rozpoznatelná a jednoduše komunikovatelná. Josef Bazala, předseda představenstva a generální ředitel Českých drah, a. s., k tomu poznamenává: „Z pohledu cestujícího mají České dráhy tři strategické priority, které by měly jednoznačně vést ke zvyšování atraktivity cestování vlakem. Kromě modernizace vozového parku a rozvoje služeb pro cestující je třetím pilířem právě komplexní revitalizace železničních stanic. Náš cíl je jediný: posílit image Českých drah coby přepravce, který se dynamicky mění a cestujícím stále více nabízí služby s vysokou přidanou hodnotou. Proto představujeme strategii Živé nádraží právě pod touto značkou; proto zároveň hodláme z nádraží učinit místa, která budou reprezentativní součástí center českých a moravských měst.“